Tréfli

Kedves Olvasóm!

2016. október 19. - Hársfalvai Hajnalka

 

Hosszas konyhai kísérletezés után elhatároztam, hogy elindítom a blogomat. Hogy miért is döntöttem úgy, hogy én leszek az ezredik, vagy talán a tízezredik gasztroblogger? Azért mert Főzni jó! És ha már az ember lánya fakanalat ragad, miért ne vetné papírra, hogy hogy jutott el végül az ételek Paradicsomába. dok4-page-001_1.jpg

 

Ismeritek azt az érzést, amikor egy jó forró kanál levest lenyelve egy pillanatra megáll az idő, és a gyomrunkban valami olyan melegség árad el, amely aztán valahogy átdiffundál a lelkünkbe is?

Vagy azt, amikor az ember főzés közben felpattint egy doboz sört, vagy egy üveg bort, bekapcsol valami kellemes zenét, és néhány órára elfelejt mindent bút és problémát?

Ezeket a pillanatokat próbálom majd szavakba önteni és úgy megírni a recepteket, mintha te is ott lettél volna velem a konyhámban, amikor főztem.

Végtelenül örülök, hogy kikötöttél az oldalamon. 

Remélem, hogy rendszeresen visszalátogatsz majd, és te magad is olyan örömödet leled az ételeim elkészítése közben, amit én is átéltem.

Bon Apetit!

süti beállítások módosítása